منوی دسته بندی

نقاشی ساختمان با کنیتکس

نقاشی ساختمان با کنیتکس

انواع نقاشی ساختمان با کنیتکس

در این مقاله میخواهیم درباره این موضوع که نقاشی کنیتکس داخلی و خارجی ساختمان چه خصوصیاتی دارد صحبت کنیم . یکی از مزیت های رنگ های کنیتکس این است که به راحتی تمام مرزهای خالی دیوار را پر میکند و اگر بخشی از دیوار مشکلی داشته باشد و یا تورفتگی و یا درز هایی که نماراخراب کرده اند ، استفاده از کنیتکس در نقاشی ساختمان بهترین گزینه است.

این نوع رنگ ها در واقع خاصیتی دارند به نام آب گریزی که این خاصیت باعث می شود که در برابر رطوبت و خیس شدن مقاومت داشته باشد و آب نتواند به آن نفوذ کند. این خاصیت باعث شده است که این رنگ گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی بیرونی ساختمان باشد. البته بیشتر برای رنگ های داخلی از این نوع نقاشی ساختمان استفاده می شود.

نکته ای که در رابطه با استفاده از این رنگ ها وجود دارد این است که در زمان ترکیب مواد باید بسیار با تجربه عمل کرد و این کار را انجام داد . چرا که ترکیب کردن این مواد با یکدیگر باید با رعایت برخی نکات انجام شود. اندکی تغییر در نوع ترکیبات میتواند باعث شود که تداوم رنگ بسیار بیشتر شود و یا کیفیت رنگ را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد. بنابراین برای ترکیب کردن این رنگ ها و درست کردن بیس رنگ از افراد متخصص دراین زمینه کمک بگیرید.

اینکه رنگ کنیتکس تهیه شده از نوع با کیفیت است یا از نوع نامرغوب متاسفانه در نگاه اول قابل تشخیص نیست و بعد از اینکه بر روی دیوار استفاده شد بعد از مدت کوتاهی خود را نشان میدهد که از نوع مرغوب بوده است و یا نامرغوب که در این مرحله اگر  نوع رنگ از جنس درجه پایین بوده باشد متاسفانه نمیتوان کاری کرد و سفارش دهنده دچار ضررهای مادی و معنوی شده است و بنابراین بهتر است که در مراحل اولیه بسیار دقت کنیم و از محل های معتبر رنگ کنیتکس را تهیه کنیم .

بیشتر بخوانید
طریقه مصرف رنگ اپوکسی+نحوه اجرای رنگ اپوکسی فلز+نحوه اجرای رنگ اپوکسی دیوار(رنگکاران)

قبل از رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی ساختمان با کنیتکس باید سطوح را برای رنگ شدن آماده کرد. سطحی که میخواهد رنگ آمیزی شود باید کاملا خشک شود و هیچ گونه موادی بر روی آن نباشد مانند گرد و خاک و پودر و یا هر چیز دیگری که میتواند رنگ آمیزی را خراب کند.

نقاشی ساختمان با کنیتکس

نقاشی ساختمان با کنیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

زنگ بزن قیمت بگیر