منوی دسته بندی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

در این بخش از رنگ آمیزی ساختمان بیرامی در مورد نقاشی ساختمان با رنگ روغنی صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

در ابتدا باید بدانید که رنگ روغنی بیشتر مناسب که فضاهایی از منزل شماست تا بتوانید بیشترین استفاده را از نقاشی ساختمان خود داشته باشید. بهترین مکان هایی که میتوان در آنها از رنگ روغنی استفاده کرد آشپزخانه است که بهتر است سقف و دیوار ها همگی با رنگ روغن رنگ آمیزی شود. این کار باعث میشود تا در صورتی که بعد از مدتی متوجه آلودگی در محیط آشپزخانه شدید آنرا به راحتی با یک دستمال نمدار پاک نمایید.
بهترین انتخاب این است که درب و پنجره ها همگی با رنگ روغنی رنگ آمیزی شوند این کار باعث میشود تا از آسیب رسیدن به درب و پنجره ای که در معرض آب و هوا هستند جلوگیری شود. برای اتاق ها به دلیل آنکه بخار چرب در آنها جریان ندارد لزومی  به رنگ روغن برای درب و پنجره نیست و تنها به رنگ روغن زدن به دیوارها میتوان بسنده کرد.

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

 سقف اتاق خوابها را معمولا از رنگ پلاستیک استفاده میکنند تا زیبایی بیشتری داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر سقف اتاق خواب نیز با رنگ روغنی رنگ آمیزی شود نور منعکس شده از لامپ ها به صورت آزار دهنده ایی منعکس شده و باعث دلزدگی شما خواهد شد.
در صورتی که طبق گفته های بالا مایل به نقاشی ساختمان خود به وسیله رنگ روغنی هستیدباید مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا باید زیر سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید با بتونه زدن و یا انجام ماستیک آماده نمایید. کارایی ماستیک برای صافی و یکنواختی سطح دیوار می باشد.

بیشتر بخوانید
مزایا و معایب نقاشی طرح کاغذ دیواری+ چگونگی نقاشی طرح کاغذ دیواری نی نی سایت

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

 

شاید همینک سوالی که برای شما پیش آید این باشد که ماستیک چیست؟

ماستیک یکی از انواع بتونه موجود در بازار می باشد. این نوع بتونه شل تر از بتونه معمولی می باشد و برای استفاده از آن باید آنرا به صورت یک تکه با استفاده از تیغه و کاردک مخصوص بر روی سطح دیوار کشید. نکته پایانی اینکه بهترین نتیجه زمانی رخ میدهد که از روغن الف برای زیر کار استفاده شود.

گروه ساختمانی بیرامی برای انجام پروژه های خود بهترین و حرفه ای ترین  پرسنل را گرد آوری نموده است که به کار خود کاملا مسلط هستند و همچنین تنها ابزارآلات و موادی را مورد استفاده قرار میدهند از نوع درجه یک و مرغوب هستند. همین موضوع باعث شده تا رنگ آمیزی به بهترین شکل ممکن و نحو احسن انجام شود و مشتری نیز رضایت کاملی از رنگ آمیزی داشته باشد.

پوشش های زیادی تا کنون برای دیوارها و همچنین سقف ابداع و معرفی شده اند که برخی از این پوشش ها به دلایلی جزو محبوب ترین پوشش ها قرار گرفته اند و همچنین از تعرفه و قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند. نقاشی ساختمان یکی از این پوشش ها میباشد که جزو قدیمی ترین ها نیز محسوب میگردد. نقاشی ساختمان به دو نوع مختلف تقسیم بندی میشود ک یک نوع رنگ پلاستیک و دیگری  رنگ روغنی میباشد. نقاشی ساختمان رنگ روغنی به دلیل مزیت های زیادی که ایجاد میکند جزو رنگ آمیزی های پر کاربرد محسوب میشود. نقاشی ساختمان رنگ روغنی از بهترین رنگ ها برای فضای داخلی منازل است و ویژگی های زیادی را نیز بوجود می آورد که میتوان به مهمترین این ویژگی ها یعنی ایجاد جلوه مراتب زیباتر از رنگ های پلاستیکی اشاره نمود. نقاشی ساختمان رنگ روغنی بعد از اتمام کار بسیار شفاف و سیقلی میشوند و نور را نیز منعکس میکنند که این موضوع باعث میشود تا جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید
قیمت نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک در سال جاری چند است؟

آنچه در این مقاله میخوانید

نقاشی ساختمان رنگ روغنی از رنگ های با قابلیت تمیز شوندگی بالا

کثیف و چرک الود شدن سطوح امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود سطح کثیف خواهد شد که از این رو باید از پوشش هایی استفاده شود که از قابلیت تمیز شوندگی خوبی برخوردار باشد. نقاشی ساختمان رنگ روغنی این امکان را ایجاد میکند تا سطح بعد از اتمام نقاشی به خوبی تمیز شود. برای تمیز کردن رنگ های روغنی نیازی به مواد خاصی وجود ندارد و تنها توسط مواد شوینده معمولی و دستمال میتوانید سطح را بخوبی از هر گونه آلودگی تمیز کنید. از نقاشی ساختمان رنگ روغنی میتوان برای منازل و مکان های پر رفت و آمد به راحتی استفاده نمود زیرا در کنار زیبایی بسیار زیادی که دارد به راحتی نیز تمیز میشود. همچنین هر اندازه که رنگ روغنی را تمیز کنید به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و با کیفیت باقی میماند.

نقاشی ساختمان بارنگ روغنی براق و نیمه براق

رنگ های روغنی تنها در یک نوع نیستند و به دو نوع مختلف تقسیم بندی میشوند که یک نوع آن رنگ روغنی براق و نوع دیگر رنگ روغنی نیمه براق است. رنگ های روغنی نیمه براق و براق از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوتی ندارند و بر اساس سلیقه خود میتوانید رنگ مناسب را انتخاب نمایید. البته هر چند نقاشی ساختمان رنگ روغنی با رنگ های براق میتواند زیبایی دو چندانی را ایجاد کند اما در هر فضایی استفاده از این نوع رنگ جوابگو نیست و نمیتواند جلوه ظاهری زیبایی را ایجاد کند. در فضاهای بزرگ به طور مثال یک دیوار با طول و عرض زیاد بهتر است از رنگ های روغنی نیمه براق استفاده شود زیرا رنگ های روغنی کاملا براق ایرادات موجود در دیوار را بخوبی نمایان میکنند که در نتیجه جلوه بدی نیز ایجاد خواهد شد اما با استفاده از رنگ های نیکه براق این چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد و ایرادات موجود در سطح نیز پنهان باقی خواهد ماند. حتی برای دیوارهایی که ایرادات زیادی دارند نیز از رنگ های روغنی مات نیز استفاده میشود که عیوب کمتری را نمایان میکنند  و از طرفی قابل شستشو نیز هستند.

بیشتر بخوانید
انتخاب بهترین نقاشی ساختمان در جنوب تهران و رنگ کاری ساختمان در جنوب تهران در سال جاری

قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغنی

قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغنی نیز مانند دیگر رنگ آمیزی های ساختمانی به نوع رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد بستگی دارد و هر چه رنگ مرغوب تر باشد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. البته قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغنی از قیمت رنگ پلاستیک بیشتر است اما دلیلی بر عدم استفاده از آن وجود ندارد و نمیتوان در فضایی از رنگ های  پلاستیکی استفاده نمود زیرا معایبی از قبیل عدم شستشو نیز برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

زنگ بزن قیمت بگیر