منوی دسته بندی

نقاشی ساختمان با رنگ کناف

نقاشی ساختمان با رنگ کناف

رنگ آمیزی ساختمان با رنگ کناف

در نقاشی ساختمان با رنگ کناف هر نقاش به شیوه خاص خود عمل میکند البته این نکته را به یاد داشته باشید که رعایت برخی نکات میتواند باعث بهبود کار شود. شما با کمی دقت میتوانید متوجه شوید که نقاش درست عمل میکند یا خیر زیرا نقاشی کناف کار بسیار حرفه ای می باشد که از هر کسی بر نخواهد آمد در صورتی که به دنبال نقاش برای رنگ کردن خانه خود می گردید و با افرادی با قیمت پایین تر از عرف مواجه شدید شک نکنید که این اشخاص تنها برای گرفتن کار شما قیمت پایین را قبول میکنند ولی در عمل میبینید که هیچگونه مهارت لازم را ندارند

بهترین روش برای رنگ کناف این است که ابتدا دو دست بتونه کاری جهت درزگیری دیوار ها انجام شود و پس از آن نسبت به آُتر و لکه گیری اقدام شود و در نهایت نقاشی ساختمان انجام شود. توجه به وقت گیر بودن و هم چنین دستمزد بالای این کار نیز یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید به آن توجه نمایید.

روش دیگری که نقاشان از آن برای نقاشی ساختمان با رنگ کناف استفاده میکنند نیز تقریبا مانند روش اول است با این تفاوت که در بار دوم ، درزگیری با دقت و کیفیت بهتری بتونه زده میشود که این امر باعث بهتر شدن رنگ آمیزی خواهد شد. بتونه کاری و درزگیری باعث میشود تا خط و خط های ایجاد شده بر روی دیوار به کلی از بین رفته و پس از استر زدن بر روی دیوار سطح یک دست و صافی را برای نقاشی ساختمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید
پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری+طرح کاغذ دیواری ساده و شیک+قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک+رنگ طرح کاغذ دیواری جدید

برخی از نقاشان تصمیم میگیرند بعد از انجام بتونه درزگیری یک لایه بتونه روغنی نیز اضافه کنند این کار در صورتی که شما مایل به نقاشی ساختمان با رنگ کناف باشید اصلا توصیه نمیشود زیرا بتونه روغنی و رنگ کناف با هم سازگاری ندارند همچنین در صورت استفاده ی بتونه روغنی با قطر زیاد شاهد ترک های ریزی در کار خواهیم بود.

نقاشی ساختمان با رنگ کناف

نقاشی ساختمان با رنگ کناف

نقاشی ساختمان با رنگ کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

زنگ بزن قیمت بگیر