منوی دسته بندی

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

مجموعه رنگ کاران اجرای انواع نقاشی ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ بلکا را به شکل حرفه‌ای و کاملا اصولی ارائه می نماید. این مجموعه با سال ها تجربه و دانش فراوان در حوزه رنگ آمیزی ساختمان میتواند بهترین خدمات رنگ آمیزی نما را به شما ارائه کند. نقاشی ساختمان در جهت زیبا سازی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما با اجرای انواع رنگ کاری ساختمان می توانید زیبایی و جذابیت محیط را بسیار بیشتر نمایید. نقاشی ساختمان با بلکا یکی از انواع نقاشی ساختمان مدرن است که با استفاده از پوشش سلولوزی تهیه شده از الیاف طبیعی و پنبه ی نسوز انجام می گیرد. در سال های اخیر به دلیل استفاده ی بسیار زیاد از کاغذ دیواری به جهت تنوع بالای آن ، طراحان و تولید کنندگان رنگ های ساختمانی به فکر افتادند و انواع رنگ ها با پوشش متفاوت را ایجاد نمودند. این رنگ ساختمان به شکل طرح دار بوده که می تواند بسیار زیبا باشد. بلکا پوششی سلولوزی است که به اصطلاح به آن رنگ ساختمانی نیز گفته می ‌شود و شامل تنوع زیادی در طرح ها بوده و با سرعت زیادی اجرا می شود.این رنگ ها از نظر بهداشتی در رتبه بالاتری نسبت به کاغذ دیواری و رنگ های روغنی قرار می گیرند.

انتخاب تیم نقاشی ساختمان بسیار مهم است و افراد باید حتما از نقاشان با تجربه و با مهارت کمک بگیرند. مرکز رنگ کاران سال ها در زمینه ی نقاشی ساختمان فعالیت داشته و یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات نقاشی ساختمان در تهران است. این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریانش ، بهترین خدمات دهی را با کمترین هزینه در نظر گرفته است.

 نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا

آنچه در این مقاله میخوانید

بیشتر بخوانید
خدمات نقاشی ساختمان

ویژگی های نقاشی ساختمان با بلکا

نقاشی ساختمان با بلکا دارای سرعت اجرای بسیار بالایی بوده و عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرمای ساختمان می باشد. رنگ بلکا با ترکیب با میزان مشخص از رزین سلولزی و سنگ های تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.از رنگ بلکا بر روی انواع سطوح از جمله چوب، شیشه ،چوب، سیمان و گچ و رنگ روغنی میتوان استفاده کرد که این یکی از مزایای بسیار مهم رنگ بلکا می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب نقاشی با بلکا نیاز نداشتن به زیر ساز برای اجرا میباشد که موجب شده سرعت عمل اجرای کار افزایش پیدا کند و همچنین هزینه ها به مراتب کاهش پیدا نماید.رنگ کاری ساختمان همراه با بو بوده که بسیاری از افراد به بو حساسیت دارند ولی نقاشی ساختمان با بلکا بدون بو اجرا می‌شود و برای افرادی که حساسیت دارند نیز بسیار مناسب خواهد بود. رنگ بلکا طوری طراحی شده است که در زمان کثیفی می توان سطح آن را با استفاده از شامپو فرش به راحتی تمیز کرد بنابراین همانند کاغذ دیواری ها که غیر قابل شستشو هستند می توانید از این رنگ سال ها استفاده نمایید.

خدمات اجرای نقاشی با بلکا

مجموعه رنگ کاران یکی از مراکز متخصص و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات نقاشی ساختمان با بلکا می‌باشد و همچنین این مجموعه انواع رنگ کاری با استفاده از رنگ های مختلف را برای زیبا سازی داخل و خارج ساختمان ها ارائه می نماید.بنابراین در صورت نیاز به خدمات اجرای رنگ کاری ساختمان از جمله رنگ بلکا می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.خدمات ارائه شده توسط مجموعه رنگ کاران با هزینه بسیار مناسب ارائه می‌شود و شما می‌توانید اجرای با کیفیت رنگ ساختمانی به وسیله نقاشی با بلکا را داشته باشید.

بیشتر بخوانید
نقاش ساختمان حرفه ای+معرفی نقاش ساختمان با رنگکاران باشــــید

انواع نقاشی ساختمان با بلکا

بلکای معمولی یا بلکا سلولزی

بلکا ابریشمی

مزایای نقاشی ساختمان با بلکا

  • سرعت اجرایی بالا
  • عایق صوت و حرارت
  • هزینه اجرایی مناسب
  • پوشانندگی کامل نواقص و ترک های سطح
  • ضد حریق
  • قابلیت ترمیم
  • بدون نیاز به زیر سازی
  • آنتی استاتیک
  • آنتی باکتریال

نقاشی با بلکا برای سطوح مختلف

بلکا رنگ

بلکا رنگ

برای سطوح آلومینیومی و شیشه ای نیز می توان از بلکا استفاده کرد به منظور مقاوم سازی سطوحی همانند شیشه باید پوشش بلکا را به صورت خمیری و غلیظ تر استفاده کرد.

برای سطوح سیمانی نیز می‌توان از بلکا استفاده کرد. برای نقاشی با بلکا بر روی سطوح سیمانی می توان این کار را به راحتی انجام داد زیرا این سطوح دارای اصطحکاک بوده و مواد پوشش دهنده بلکا به راحتی بر روی آن قرار خواهد گرفت.اما توجه داشته باشید که باید مقدار لایه‌های بیشتری را بر روی سطوح سیمانی اجرا کنیم زیرا با قرارگیری بلکا در منافذ سطوح سیمانی برای یک دست مورد نیاز به مواد بیشتری داریم.به دلیل این که برای اجرای بلکا بر روی سطوح سیمانی نیاز به زیرساز نداریم بسیار راحت می توان این نوع نقاشی ساختمان را اجرا نمود.

برای نقاشی با بلکا بر روی سطوح گچی نیز نیاز به هیچگونه زیرساز نداریم و این مواد به راحتی بر روی این سطوح قرار می‌گیرد به همین جهت اجرای ساده‌ای را خواهیم داشت.

مجموعه رنگ کاران یکی از مراکز متبحر در زمینه اجرای نقاشی با بلکا می‌باشد که از تکنیک های جدید در جهت اجرای کار بهره می برد. این مجموعه با بهره گیری از نقاشان ماهر و با تجربه ی خود میتواند بهترین نقاشی ساختمان را ارائه کند.

بیشتر بخوانید
قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان 1402 و 1403 در رنگکاران

بهترین خدمات نقاشی با بلکا

نقاشی با بلکا عایق بسیار خوبی برای حرارت، سرما و برودت میباشد. یکی از ویژگی های بلکا زیبایی خاص آن است که موجب کامل شدن یک دکوراسیون جذاب خواهد بود بنابراین شما بدون نیاز به انواع کاغذ دیواری می‌توانید پوشش بلکا را با جذابیت بیشتر اجرا نمایید.نقاشی با بلکا می‌تواند بر روی دیوارها و سقف انجام گیرد و اجرای بلکا بسیار آسان می باشد البته برای اجرای بلکا نیاز است که از نقاشان متبحر کمک بگیریم تا اجرای باکیفیتی را برای نقاشی ساختمان داشته باشیم.

نقاشی با بلکا بسیار ساده بوده و نیاز است مقداری از بلکا را با آب به صورت خمیری شکل دهید تا بتوانید ماده سلولزی را برای اجرای نقاشی ساختمان تهیه کنید.نقاشی با بلکا پوششی مدرن است که مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی ساختمان قرار گرفته است زیرا علاوه بر زیبایی، سرعت اجرای بالایی هم دارد که از ویژگی‌های نقاشی می باشد و شما بدون نیاز به گذراندن چندین روز زمان برای اجرای زیر سازی می توانید به راحتی بلکا را اجرا نمایید.در صورتی که مقداری از سطح پوشیده شده با بلکا آسیب دید ، میتوانید تنها با استفاده از مقداری بلکا آن را ترمیم کنید.زمانی که از نقاشی با بلکا استفاده می‌کنید همانند این است که پتویی بر روی دیوارها کشیده شده و تا حد زیادی ضربه گیر بوده و از وارد شدن آسیب به دیوارها جلوگیری خواهد کرد.به جهت اینکه نقاشی با بلکا موجب ایجاد عایق مناسب برای سرما و گرما است می تواند از اتلاف انرژی بسیار جلوگیری کند.بلکا آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب نکرده و در زمان وجود هرگونه کثیفی بر روی این پوشش می توان آن را به راحتی شستهشو داد. رنگ بلکا رنگی دوستدار محیط زیست بود و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد.

بیشتر بخوانید
نقاش ساختمان در دیوار تهران با رنگکاران | 09124447263

مجموعه رنگ کاران با تکیه بر تجربه و دانش در زمینه ی اجرای نقاشی ساختمان ، خدماتی بی نظیر را ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نقاشی با بلکا و سایر رنگ ها و برای اطلاع از تعرفه ها می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

زنگ بزن قیمت بگیر