منوی دسته بندی
نقاشی ساختمان حرفه ای

نقاشی ساختمان | رنگ کاری ساختمان

  گروه نقاشی ساختمان بیرامی با بیش از 15 سال سابقه کار حرفه‌ای در استان تهران و با دریافت تمامی مجوزها و گواهینامه‌های مورد نیاز در خدمات ساختمانی شامل نقاشی ساختمان ، رنگ کاری ساختمان ،گچ کاری و تمیز کاری مفتخر است که بعد از 15 سال توانسته است با جذب  بیش از 30 نقاش ساختمانی ماهر و رنگ کاری ساختمان ، 10 گچ کار و بیش از 20 نیروی ماهر تمیزکاری خدماتی ارزنده به شهروندان ارائه نماید.

نقاشی ساختمان رنگکاران با بیش از 15 سال سابقه کار در خدمت شماست!

نقاشی ساختمان رنگکاران با عضویت در اتحادیه نقاشان ساختمان با شماره عضویت 6548 و با چندین سال سابقه و تجربه کاری، با بهره گیری از کادری مجرب در زمینه اجرای انواع نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان، به همراه بازدید و مشاوره رایگان و همچنین ارائه انواع کاتالوگ و آلبوم رنگ روغنی، مولتی کالر، بلکا ، کنیتکس و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر تهران و اطراف می باشد

جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید

به مدیریت : گروه رنگ کاران - بیرامی

رنگامیزی نمای ساختمان

با استفاده از خدمات نقاشی ساختمان رنگکاران می توانید نمای ساختمان‌هایتان را جذاب رنگامیزی کنید

رنگامیزی منزل

بیش از 15 سال است که خدمات رنگامیزی و نقاشی ساختمان بیرامی در شهر های بزرگ خدمات رسانی انجام می دهد

رنگامیزی درب و پنجره ساختمان

بلافاصله پس از رنگ آمیزی ساختمان، صنعتگران حرفه ای رنگکاران به سراغ درب و پنجره های ساختمان شما رفته و آن ها را به رنگ های مورد نظرتان رنگ آمیزی می کنند.

نقاشی دیوارهای ساختمان

استادکارهای رنگکاران نقاشی دیوارهای خانه شما را به رنگ های مختلف انتخاب می کنند. همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

با ما در ارتباط باشید!

کاربرد نقاشی ساختمان

از جمله اثرگذارترین و مهم ترین مراحل ساخت یک ساختمان مربوط به دکوراسیون داخلی میشود. عوامل زیادی وجود دارند که در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارند که یکی از این عوامل نقاشی ساختمان میباشد. از گذشته تا کنون در کشور ما مرسوم است که همواره از نقاشی ساختمان برای پوشش دیوار ها و زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده میشود. نقاشی ساختمان کاری تخصصی است که تنها نقاش ساختمان میتواند آنرا به نحو احسن انجام دهد. نقاش ساختمان به خوبی میتواند تمام مراحل رنگ کاری ساختمان را مرحله به مرحله و با دقت تمام انجام دهد و نتیجه کار کاملا متناسب با نظر کارفرما و  ایده آل باشد. نقاش ساختمان با تجربه ای که دارد میتواند به خوبی تشخیص دهد که چه طیف رنگی را برای رنگ کاری ساختمان به کار ببرد. نقاش ساختمان همچنین به نحوه اعمال رنگ بر روی سطح نیز کاملا واقف است که  مطمئنا یک فرد معمولی و بی تجربه هیچ تخصصی در این زمینه ندارد. همچنین رنگ کاری ساختمان مسکونی و ساختمان هایی که کاربری آنها عمومی میباشد تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد که تنها یک نقاش ساختمان قادر به تشخیص این تفاوت ها و در نظر گرفتن این تفاوت ها برای انجام نقاشی میباشد.

شرکت نقاشی ساختمان

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال یک نقاش ساختمان خوب و حرفه ای هستید باید با شرکت نقاشی ساختمان بیرامی تماس حاصل کنید. بهترین رنگ کاران ساختمانی تنها در مجموعه ای به نام شرکت نقاشی ساختمان بیرامی فعالیت میکنند و در صورت نیاز به یک نقاش ساختمان کافی است تا با این شرکت تماس حاصل کرده و از خدمات ارزنده آنها بهره ببرید.

قیمت نقاشی ساختمان

امروزه به دلایل مختلف قیمت نقاشی ساختمان تا حد زیادی بالا رفته است که به همین دلیل بیشتر مردم از رنگ کاری ساختمان خود امتناع میکنند. البته برخی دیگر از مردم نیز به دنبال نقاشی ساختمان ارزان هستند تا بتوانند با کمترین قیمت رنگ کاری ساختمان خود را انجام دهند. اما باید به افرادی که به دنبال نقاشی ساختمان ارزان هستند این نکته را یاد آور شویم که هیچ ارزانی بی حکمت نیست پس حواستان را جمع کنید تا از کیفیت کار کم نشود.

نقاشی ساختمان ارزان

نقاشی ساختمان ارزان را به شرکت نقاشی ساختمان حرفه ای و معتبر بیرامی بسپارید. یک شرکت نقاشی ساختمان حرفه ای به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارد به خوبی میتواند بهترین و همچنین مقرون بصرفه ترین نوع رنگ را متناسب با بودجه شما به کار ببرد. نقاشی ساختمان ارزان را با گروه ساختمانی بیرامی تجربه کنید اما نقاش ساختمانی که به صورت انفرادی فعالیت میکند برای اینکه سود بیشتری را کسب کند از رنگ های بی کیفیت استفاده میکند که همین موضوع کاملا به ضرر کارفرما خواهد بود. شرکت نقاشی ساختمان بیرامی برای اینکه اعتبار خود را حفظ کند هیچگاه از رنگ های بی کیفیت استفاده نکرده و همچنین رنگ کارانی که از تجربه پایینی برخوردار هستند را در کادر خود استخدام نمیکند.

تاثیر نور در نقاشی ساختمان

در نقاشی ساختمان قبل از شروع هر کاری به نور گیر بودن ساختمان توجه میشود. نور تاثیر بسیار زیادی در انتخاب رنگ ساختمانی دارد. یک نقاش ساختمان قبل از اینکه رنگ کاری را آغاز نماید ابتدا نور گیر بودن ساختمان را لحاظ میکند. اگر فضای داخلی ساختمان نورگیر خوبی داشته باشد دست نقاش و همچنین کارفرما باز خواهد بود تا بتواند رنگ های مختلف را انتخاب و به کار ببرد. اما اگر فضای داخلی ساختمان نور گیر نباشد کارفرما و نقاش با محدودیت هایی در انتخاب رنگ مواجه خواهند بود. در فضاهایی که از نور کافی برخوردار نیستند نقاش از رنگ های روشن استفاده میکند که میتواند نبود نور را تا حد زیادی جبران کند.

تاثیر دکوراسیون در نقاشی ساختمان

دکوراسیون داخلی بخصوص در ساختمان های مسکونی در نقاشی ساختمان تاثیرگذار هستند. دکوراسیون ها نیز از عواملی هستند که نقاش ساختمان را در انتخاب رنگ محدود میکنند. دکوراسیون کلاسیک و مدرن دو سبک متفاوت از دکوراسیون هستند که برای هر یک از آنها طیف مختلفی از رنگ ها و یا ترکیبی از رنگ ها به کار میرود. معمولا در سبک های کلاسیک تنها عامل نور میتواند در انتخاب رنگ تاثیرگذار باشد اما دکوراسیون مدرن متفاوت است و باید رنگ هایی انتخاب شود که تنها عامل نور در انتخاب آنها تاثیر گذار نباشد و خلاقیت نقاش نیز سهم عمده ای دارد. برای رنگ کاری ساختمان با دکور مدرن از ترکیب رنگ ها نیز به جای استفاده از یک نوع رنگ نیز استفاده میشود. همچنین ممکن است برای رنگ آمیزی دکوراسیون ساختمان های مدرن از چندین طیف رنگی برای نقاشی قسمت های مختلف استفاده شود. یکی از اشتباهات رایج بیشتر افرادی که به حرفه نقاشی ساختمان مشغول هستند و همچنین کارفرمایان در این است که همواره یک نوع رنگ را برای رنگ آمیزی تمام بخش های ساختمان استفاده میکنند که البته این روش در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر چندانی ندارد و دکوراسیونی یکنواخت و بی روح را پدید می آورد. برای اینکه فضای داخلی ساختمان بسیار زیبا و چشمگیر شود باید رنگ های گوناگون را برای بخش های مختلف ساختمان به کار برد. به طور مثال اگر قرار است تا رنگ آمیزی ساختمان برای یک ساختمان مسکونی انجام شود بهتر است تا رنک اتاق ها با رنگ پذیرایی تفاوت داشته باشد.

0
پروژه به پایان رسیده است
0
واحد مسکونی
0
روز کاری
0
استاد کار نقاش اینجاست

خدمات رنگکاران

این گروه نقاشی ساختمان در حال حاضر در شهر تهران و شهر شهریار دارای دفتر بوده و قادر است به تمام نقاط کشور نیرو برای ارائه خدمات ساختمانی اعم از نقاشی ساختمان ، گچ کاری ، رنگ کاری ساختمان ، تمیزکاری و غیره اعزام کند. این گروه ساختمانی در چشم انداز 5 ساله خود ، تبدیل شدن به بزرگترین کلینیک ساختمانی را هدف گذاری کرده است. با توجه به رضایت ارزشمند مشتریان ، گروه نقاشی ساختمان بیرامی سالیانه از مشتریان ثابت خود نظر سنجی کرده و علایق و سلایق مختلف آنها را با بهترین شکل ممکن در برنامه های آتی خود لحاظ می کند.

نقاشی ساختمان: گامی مهم برای زیبایی و نوآرایی

نقاشی ساختمان، فرایندی برای پوشاندن سطوح داخلی و خارجی ساختمان با رنگ است که علاوه بر زیبایی، فواید دیگری مانند محافظت از سطوح در برابر رطوبت، اشعه UV و سایر عوامل مخرب محیطی را به همراه دارد. انتخاب روش نقاشی مناسب و رنگ‌های زیبا و باکیفیت، می‌تواند ظاهری بی‌نظیر به ساختمان شما ببخشد.

مراحل نقاشی ساختمان:

  1. انتخاب روش نقاشی:

    • نقاشی با قلم‌مو: این روش سنتی، برای نقاشی سطوح کوچک و ظریف مناسب است.
    • نقاشی با غلطک: این روش برای نقاشی سطوح بزرگ و صاف ایده‌آل است.
    • نقاشی با دستگاه ایرلس: این روش نوین، نقاشی را با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌دهد.
  2. انتخاب رنگ:

    • انتخاب رنگ مناسب، به عوامل مختلفی مانند نوع سطوح، نورپردازی، دکوراسیون و سلیقه شما بستگی دارد.
    • رنگ‌های پلاستیکی (اکریلیک): این رنگ‌ها با تنوع رنگی بالا، قیمت مناسب و سرعت خشک شدن بالا، برای نقاشی سطوح داخلی و خارجی مناسب هستند.
    • رنگ‌های روغنی: این رنگ‌ها با مقاومت بالا در برابر رطوبت و شستشو، برای نقاشی سطوح خارجی و مکان‌های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه مناسب هستند.
  3. آماده‌سازی سطوح:

    • قبل از نقاشی، سطوح باید تمیز، خشک و عاری از هرگونه آلودگی و ناهمواری باشند.
    • در صورت نیاز، سطوح باید بتونه‌کاری، سمباده‌زنی و یا عایق‌کاری شوند.
  4. اجرای نقاشی:

    • نقاشی باید با دقت و ظرافت انجام شود تا ظاهری زیبا و بی‌نقص داشته باشد.
    • در نقاشی با قلم‌مو و غلطک، باید از غلطک و قلم‌موهای باکیفیت استفاده کرد.
    • در نقاشی با دستگاه ایرلس، باید از دستگاه مناسب و رنگ‌های مخصوص استفاده کرد.

نکات مهم در نقاشی ساختمان:

  • قبل از شروع کار، حتماً با نقاشان مجرب و ماهر مشورت کنید.
  • از نقاش بخواهید که از مصالح و رنگ‌های باکیفیت استفاده کند.
  • قبل از عقد قرارداد، تمام جزئیات کار را به‌طور واضح با نقاش مشخص کنید.
  • در صورت نیاز به زیرسازی، عایق‌کاری، یا نقاشی سطوح خاص، حتماً این موضوع را با نقاش در میان بگذارید.

مزایای نقاشی ساختمان:

  • زیبایی و نوآرایی ساختمان
  • محافظت از سطوح در برابر رطوبت، اشعه UV و سایر عوامل مخرب محیطی
  • افزایش طول عمر سطوح
  • ایجاد فضایی دلنشین و آرامش‌بخش
  • افزایش ارزش ملک

با نقاشی ساختمان، زیبایی و شادابی را به خانه و محل کار خود هدیه دهید.

همیشه قبل از شروع کار، از چند نقاش مختلف استعلام بگیرید و با آن‌ها به‌طور دقیق صحبت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه به برخی از سوالات متداول در خصوص نقاشی ساختمان پاسخ می‌دهیم:

1. قیمت نقاشی ساختمان چقدر است؟

قیمت نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی مانند نوع نقاشی، متراژ سطوح، نوع رنگ، دست‌مزد نقاش و … بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق، می‌توانید با نقاشان مجرب مشورت کنید.

2. چه نوع رنگی برای نقاشی ساختمان مناسب است؟

انتخاب نوع رنگ به عوامل مختلفی مانند نوع سطوح، نورپردازی، دکوراسیون و سلیقه شما بستگی دارد. برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب رنگ مناسب، می‌توانید با نقاشان مجرب مشورت کنید.

3. نقاشی ساختمان چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان نقاشی ساختمان به عوامل مختلفی مانند متراژ سطوح، نوع نقاشی، تعداد نفرات و … بستگی دارد. برای تخمین زمان تقریبی نقاشی، می‌توانید با نقاشان مجرب مشورت کنید.

4. آیا نقاشی ساختمان بوی نامطبوعی دارد؟

بوی رنگ‌های روغنی، تا حدی نامطبوع است. اما رنگ‌های پلاستیکی (اکریلیک) بوی نامطبوعی ندارند.

آیا می خواهید به صورت رایگان با ما صحبت کنید؟
با یک تکنسین ارشد تماس بگیرید

آخرین نوشته های رنگ کاران - بیرامی

ترکیب رنگ نقاشی ساختمان در سال جدید با رنگکاران!

نقاشی ساختمان با رنگ‌های جادویی: ترکیب رنگ‌های جذاب برای دکوراسیونی رویایی نقاشی ساختمان با رنگ‌های جادویی: خلق فضایی دلنشین و آرامش‌بخش،دنیای رنگ‌ها دنیای شگفت‌انگیزی است که می‌تواند به دکوراسیون منزل…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان نوساز با همکاری نقاشی ساختمان رنگکاران تخفیف به مدت محدود!

نقاشی ساختمان نوساز: گامی مهم برای زیبایی و دوام نقاشی ساختمان نوساز: نکات کلیدی و مراحل اجرای آن نقاشی ساختمان نوساز، مرحله‌ای مهم پس از اتمام ساخت و ساز است…

مشاهده بیشتر
ترکیب رنگ سفید صدفی اکریلیک در رنگکاران بیاموزید و مشاوره آنلاین دریافت کنید!

ترکیب رنگ سفید صدفی اکریلیک: راهنمای کامل برای هنرمندان و نقاشان  سفری در دنیای رنگ‌های صدفی: رازهای ترکیب رنگ سفید صدفی اکریلیک رنگ سفید صدفی، رنگی خنثی و جذاب است…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان خرده کاری در رنگکاران بصورت تمام وقت و حرفه ای!

نقاشی ساختمان خرده کاری: راه حلی مقرون به صرفه برای ترمیم و نوسازی نقاشی ساختمان خرده کاری: زیبایی و تازگی با کمترین هزینه آیا به دنبال راهی مقرون به صرفه…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان رنگ صدفی+رنگ صدفی از ترکیب چه رنگهایی است؟رنگ صدفی روغنی+رنگ صدفی براق در رنگکاران

نقاشی ساختمان رنگ صدفی: جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد نقاشی ساختمان رنگ صدفی: رهایی از رنگ‌های خسته‌کننده آیا به دنبال رنگ‌آمیزی متفاوت و جذاب برای ساختمان خود هستید؟ نقاش…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان چند روز طول میکشد؟+مدت زمان انجام نقاشی ساختمان موفق! در رنگکاران

نقاشی ساختمان چند روز طول میکشد؟ نقاشی ساختمان در یک چشم به هم زدن: رازهای سرعت عمل با مقاله نقاشی ساختمان چند روز طول میکشد همراه باشید آیا به دنبال…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان صفر تا صد با رنگکاران شما یک استادکار حرفه ای خواهید شد!

نقاشی ساختمان صفر تا صد: راهنمای کامل برای داشتن یک نقاشی بی‌نقص نقاشی ساختمان صفر تا صد: با خیالی آسوده، نقاشی ساختمان خود را به ما بسپارید نقاشی ساختمان، یکی…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان در منیریه+قیمت نقاشی ساختمان در منیریه تخفیف ویژه در این منطقه

نقاشی ساختمان در منیریه جانی دوباره به خانه شما نقاشی ساختمان در منیریه با رنگکاران: زیبایی و کیفیت بی‌نظیر با رنگ آمیزی ساختمان رنگکاران همراه باشید منطقه منیریه با قدمت…

مشاهده بیشتر
راهنمای انتخاب بهترین نقاشی ساختمان در الهیه

نقاشی ساختمان در الهیه: ترکیب هنر و زیبایی در زندگی شهری در دهه‌های اخیر، هنر نقاش ساختمان به عنوان یک راه برجسته برای بهبود زیبایی و زندگی شهری در مناطق…

مشاهده بیشتر
نقاشی ساختمان در جنت آباد و بهترین نقاشی ساختمان در جنت آباد در سال جاری مشخص شد!

نقاشی ساختمان جنت آباد، زیباترین نقاشی با بهترین قیمت نقاشی ساختمان جنت آباد با رنگکاران: جانی دوباره به خانه شما جنت آباد، یکی از محله‌های محبوب و پرطرفدار تهران است…

مشاهده بیشتر

چند نمونه از کارکرد رنگکاران

زنگ بزن قیمت بگیر