منوی دسته بندی

قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

قیمت نقاشی ساختمان

برای آگاهی از قیمت‌های مصوب گروه ساختمانی بیرامی برای نقاشی ساختمان و خدمات ساختمانی به بخش قیمت ها و خدمات مراجعه کنید.

این قیمت ها به تفکیک خدمات ارائه شده است البته گروه نقاشی ساختمان بیرامی در مراحل مختلف کار تخفیف های قابل توجهی به مشتریان خود ارائه میدهد.

قیمت نقاشی ساختمانی

قیمت رنگ بلکا

قیمت رنگ پلاستیک

قیمت رنگ روغنی

قیمت کنیتکس

قیمت مولتی کالر

قیمت کاغذ دیواری

گروه نقاشی ساختمان بیرامی برای اینکه بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید اقدام به در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسبی برای خدمات رنگ آمیزی خود نموده است و با توجه به این قیمت های مناسب میتوانید هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید و بودجه کمی را بدین منظور یعنی رنگ آمیزی ساختمان کنار بگذارید.

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان

یکی از قدیمی ترین روش ها برای ایجاد تحول در دکوراسیون داخلی منازل بخصوص در سازه های کلاسیک و قدیمی نقاشی ساختمان است. نقاشی ساختمان بطور کلی از روش های ارزان قیمت زیبایی دکوراسیون محسوب میشود اما عواملی وجود دارند که در قیمت آن تاثیر گذار هستند و در ادامه به مهمترین این عوامل نیز اشاره خواهیم نمود. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت نقاشی ساختمان نوع رنگی است که در رنگ آمیزی مورد استفاده قرار میکیرد. طیف های رنگ گوناگونی برای نقاشی ساختمان وجود دارد که میتوانید انتخاب و استفاده کنید اما هر رنگی از قیمت متفاوتی برخوردار است پس بایدگفت که رنگ بندی های گوناگونی که برای رنگ آمیزی در نظر گرفته شده اند میتوانند بر روی قیمت ها تاثیر گذار باشند. اما جدای از طیف رنگی باید به کیفیت رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد نیز اشاره ای داشته باشیم. رنگ هایی که در حال حاضر بفروش میرسند به دو دسته رنگ های مرغوب و نامرغوب تقسیم بندی میشوند که رنگ های مرغوب به طبع از قیمت بالاتری برخوردار هستند. البته استفاده از رنگ های مرغوب با توجه به قیمت بالایی نیز که دارند پیشنهاد میشود زیرا نه تنها هزینه های شما را افزایش نمیدهد بلکه موجب صرفه جویی در هزینه های شما نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید
بهترین نقاش ساختمان خانم 1402 ویژگی های استفاده از نقاشی ساختمان خانم

 

متراژ فضای موجود از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نقاشی ساختمان

یکی از عواملی که در کنار نوع رنگ میتواند در قیمت نقاشی ساختمان تاثیر زیادی دارد متراژ بنا میباشد. هزینه  رنگ کاری ساختمان بصورت متری محاسبه میگردد پس با این اوصاف مطمئنا هر چه متراژ سازه بیشتر شود در نتیجه قیمت نقاشی ساختمان نیز افزایش خواهد یافت.  برخی از سازه ها مانند آپارتمان های کوچک و نقلی امروزه به دلیل متراژ کمی که دارند قیمت ها را نیز در رنگ امیزی کاهش میدهند و میتوانید با کنار گذاشتن بودجه ای مناسب رنگ آمیزی منزل خود را به راحتی انجام دهید. اما نقاشی برخی از سازه ها با متراژ بالا مانند مراکز عمومی و یا ساختمان مسکونی بزرگ هزینه بالایی را در پی خواهد داشت و باید بودجه خوبی را برای آن کنار بگذارید.

قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

سلیقه شما میتواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان تاثیر گذار باشد

نقاش ساختمان به دو روش رنگ آمیزی ساختمان را انجام میدهد که در یک روش بنا به سلیقه و نظر خود کلیه مراحل را انجام میدهد که در این روش با توجه به یک قیمت تعیین شده و عرف شروع به کار خواهد کرد. اما در مقابل ممکن است کارفرما به یک رنگ آمیزی بر اساس سلیقه خود نیاز داشته باشد که این رنگ آمیزی سلیقه ای در نتیجه هزینه ها را نیز افزایش خواهد داد. اگر صفر تا صد کار را به نقاش واگذار کنید در نتیجه بر اساس تخصص خود یک رنگ آمیزی مناسب و ایده آل را انجام خواهد داد اما نقاشی سلیقه ای اینگونه نیست و هزینه های شما را نیز افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید
نحوه زدن بلکا روی دیوار+طریقه رنگ زدن روی بلکا+هر کیلو بلکا چند متر

قیمت نقاشی ساختمان متناسب با شرایط تغییر خواهد کرد

شرایط موجود میتوانید نقش مهمی در قیمت نقاشی ساختمان داشته باشد. در برخی از سازه ها به دلیل وجود موانعی بر سر راه نقاش و همچنین عدم دسترسی آسان امکان نقاشی و رنگ آمیزی برای نقاش بسیار سخت خواهد بود که این موضوع قیمت نقاشی ساختمان را افزایش خواهد داد. تمام سازه ها سطوحی صاف و یک دست ندارند و باید ابتدا زیر کاری هایی بر روی سطوح انجام شود و سپس نقاشی انجام گیرد که همین زیرسازی میتواند هزینه های زیادی را در بر داشته باشید که البته طبیعی نیز هست چون نقاش باید انرژی  و زمان زیادی را برای این زیر سازی صرف نماید.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

زنگ بزن قیمت بگیر